Hei vaan! Täällä on taas yhdet sukat pyöräytetty. Ei tullut sellaiset kuin ajattelin, joten jäivät sitten omaan käyttöön.

Tässä vielä tarkemmat "speksit":

Lanka: Novita Isoveli Colori

Puikot: 4 mm eebenpuiset sukkapuikot
Langan kulutus: 202 g
Koko: 37
Malli: omasta päästä, muunneltu saapassukka

Tekaisin tässä välissä itselleni jämälankakeristä polvipituiset sukat. Mallina käytin perinteistä saapassukkaa. Kuva huijaa hieman. Sukat ovat samankokoiset vaikka kuva toisin väittää. Syy lienee siis kuvaajassa, joka olin tällä kertaa minä. Yleensä kun mun tuotokset kuvaa mies, joka osaa tuota meidän kameraa käyttää.
Tuo lanka oli sen verran riemunkirjavaa, etten siitä muuta oikein keksinyt kuin sukat itselleni. Seuraavaksi puikoille pääsee todennäköisesti lasten sukat. Mallia vaan en vielä ole päättänyt. Mielessä kyllä pyörii ihan kiva sukkamalli, mutta en tiedä uskallanko lähteä kokeilemaan ihan jo viimeistelytyön takia, jossa pitäis vähän virkata sitten koristeita. Minä olen tunnetusti ihan surkea virkkaaja, mutta josko sitä ehkä kuitenkin uskaltautuisi....?!
 
Lisäksi kirjahyllyssä huutelevat jo uudet aarteet.... Posti toimitti minulle Sock Innovation ja Knitting Vintage Socks kirjat! Vielä pitää tulostaa neulesanasto ja uskaltaa vaan yrittää kokeilla. Meinaa vaan vähän jännittää, että kuinka sitä oppii lukemaan englanninkielisiä lyhenteitä.... Ja minä kun vihaan purkamista, niin epäilen ettei ekasta yrityksestä tule ainakaan muuta kuin sanomista! :D