Moi vaan!

Mä olen taas saanut jotain valmiiksi! 

Sain siis ystävältäni lahjaksi Lontoosta silloin aikoja sitten lankaa. Se on ollut minulla tuolla jemmassa ja olen etsinyt sille sopivaa mallia. Ehkä salaa hiukan jännitinkin tuon langan neulomista, koska jostain syystä kammoan ohuita puikkoja ja ohutta sukkalankaa. Vaan enpä enää! Tämä on parasta lankaa, jota olen koskaan neulonut! Ohuet puikot eivät haitanneet, kun neuloin intoa puhkuen! Ja nämä valmistuivatkin yllättävän nopeasti vaikka ajattelin tähän menevän iäisyyden!

Ystäväni kävi muutaman päivä sitten uudestaan Lontoossa ja enkä voinut olla pyytämättä, että toisi lisää tätä ihanuutta! Tässä siis kuvat ja speksit valmistuneesta neuleesta:

Lanka: Cherry Tree Hill Supersock Select Semi-Solids

Väri: Rosewood

Puikot: 2,5mm normaalit metalliset sukkapuikot

Malli: Tessellating Lace Socks (Ravelry linkki)

Koko: 37

Kulutus: 74g

Nämä on vaan niiiiin ihanat! Ignooratkaan mun paksut jalat.....

Tarkempi kuva tuosta mallista...

Maailman ihanimmat sukat!

En ole ikinä neulonut mitään noin pehmeää! Lanka oli kuin silkkiä puikoilla ja käsissä ja sitä ei saanut halkeilemaan millään! Kestävyydestä en osaa vielä sanoa, mutta uskon tuon kyllä olevan hyvinkin kestävää. Lanka on 100% superwash merinoa. Tosin koneessa en aio noita sukkia pestä. Saavat käsinpesun silloin kun pesun tarvitsevat.

Malli oli ihana neuloa! Se oli helppo ja sen oppi muistamaan hetkessä ulkoa, jolloin kaavioita ei tarvinnut pitää koko ajan näkyvillä. Mallia muutin sen verran, että sain sukista sopivan pituiset. Ohjeen mukaan tuohon olisi pitänyt tehdä puoli mallikertaa lisää tai vähemmän ennen kärkikavennuksia, mutta tein sen noin ja olen kovasti tyytyväinen! Samaa lankaa minulla on täällä odottamassa vielä yksi vyyhti eri värisenä ja voitte uskoa, kuinka paljon tekisi mieleni alkaa siitäkin jo neulomaan joku ihana sukkamalli! Mä olen rakastunut tuohon lankaan!