Hei taas!

Tällä kertaa olen taas onnistunut kärsimään toisen sukan syndroomasta. Edellisessä postauksessani aluillaan oleva Regia-sukka on nyt valmis ja varresta tuli melkoisen pitkä kun koko kerän neuloin loppuun. Seuraavaa sukkaa piti aloitella, mutta pelkkä ajatuskin jotenkin puudutti. 

Eipä aikaakaan kun ystävä  tuli käymään ja toi muuta neulottavaa! Hänen äitinsä oli toivonut neulottua liiviä. Tämä henkilö oli ollut nopea ja noheva, kaivanut netistä itseään miellyttävän Novitan jakun ohjeen (josta muokataan liivi eli jätetään hihat veks) ja ostanut myös mieleisensä väriset langat! Lisäksi minua lahjottiin mitä upeimmilla langoilla! Selkeästi ystävä tietää, millaisista langoista pidän!

Tässä todistusaineisto:

Novita Cannes, musta, ja liivin malli on Novita kesä 2009, malli 30. Sen verran olen saanut tehtyä, että ensimmäinen mallikerta on valmis. Fiksu ihminen olisi neulonut pyöröillä tasona kun silmukoita on noinkin paksulla langalla 232, mutta minäpä fiksuna survoin ne pitkille puikoille ja nyt vahdin kuin haukka, etteivät pääse putoamaan. Lisäksi tietenkin aloitus on purettu jo ainakin 4 kertaa, joten hyvin alkaa! Valmistuu kuitenkin toivottavasti joskus! Cannesia minulla on projektiin 6 kerää, jonka ohje antaa määräksi hihalliselle jakulle.

Huomaa kuvassa myös minulle poikkeuksellinen lärpäke. Mallitilkku! Yleensä olen niin laiska etten mallitilkkuja neulo, vaan otan aina suosiolla ohjetta pienemmät puikot. Nyt kuitenkin kun mahdollinen lopputulos on menossa vieraalle ihmiselle, oli pakko neuloa mallitilkku.

Tässäpä nämä ihanuudet! Harry Potter Opal ja Cherry Tree Hill suoraan Lontoosta ja bonuskerä Seiskaveikkaa!  En voi lakata ihastelemasta tuota Harry Potteria ja Cherrya!

Tämä lienee spesiaalilankaa. Jos oikein ymmärrän niin valmistus on lopetettu.

Cherry Tree Hill, 100% Superwash Merino, väri Tropical Storm  Tämä on parasta lankaa, johon olen koskaan törmännyt!

Lisäksi tilasin itselleni taas hemmotteluksi uuden opuksen :) 


Ja tietenkin ilmoittauduin jo heti välittömästi tämän vuoden Sukkasatoon!

Tässäpä sitä taas hetkeksi! Liivi on siis puikoilla ja valmistuu ehkä hamassa tulevaisuudessa! Otan väliaikakuvia jos kykenen ja jos se etenee!